Her får du svaret sammen med en trinn-for-trinn-guide:
SVAR:
Ja, absolutt. Du kan faktisk opprette så mange bibliotek du vil, og navngi dem etter for eksempel hvilken type filer det er i dem. Her viser vi deg hvordan du gjør det.

1
Høyreklikk i et tomt område i panelet til venstre i Filutforsker 1 og velg Vis biblioteker 2 .

2
Høyreklikk på Biblioteker 3 og velg Ny 4 (i Windows 11 velger du først punktet Vis flere innstillinger nederst i høyreklikkmenyen). Klikk deretter på Bibliotek 5 .

3
Gi biblioteket et navn, f.eks. PDF 6 , og trykk på Enter.

4
Biblioteket er opprettet. Velg nå Inkluder en mappe 7 i det store vinduet.

5
Velg én eller flere mapper med PDF-filer 8 i Filutforsker, og klikk på Inkluder mappe 9 .

6
Heretter har du tilgang til biblioteker 10 – inkludert PDF-er 11 – i panelet til venstre.