Enkelte lesere opplever for øyeblikket problemer med å logge på i Fordelssonen eller med å laste ned innholdet vi omtaler i bladet.
I stedet for å bli pålogget eller vise et bestemt innhold, står det «Error 520» på nettsiden og du kan ikke gå videre.
Feilen oppstår ofte ved pålogging, men kan også vises selv om du ikke er pålogget.
> Les også: Slik logger du på i Fordelssonen
Får du også denne feilen? Her får du tre tips som sannsynligvis kan hjelpe deg slik at du kan komme i gang med å laste ned programmer, artikler og mye mer fra Fordelssonen.

Det er denne feilsiden som flere lesere møter for tiden. Her får du tre tips til hvordan du kommer videre slik at du kan logge på og laste ned programmer, artikler og mye mer fra Fordelssonen.
Slik løser du problemer med «Error 520»
Teknikerne våre jobber på spreng for å løse problemene, som skyldes informasjonskapslene som lagres på pc-en din når du besøker Fordelssonen.
Inntil feilen er løst kan du selv prøve disse tre tingene for å unngå problemene:
1. Slett informasjonskapslene i nettleseren din
Det er ikke bare Komputer for alles informasjonskapsler som skaper problemet. Det er en oppsamling av informasjonskapsler fra ulike nettsteder. Derfor kan du ofte løse problemet ved å slette informasjonskapslene i nettleseren.
Dette gjør du vanligvis ved å gå inn i nettleserinnstillingene og velge Slett nettleserdata.
I noen nettlesere, for eksempel Chrome, må du gå inn i personvern- og sikkerhetsinnstillingene før du finner alternativet for å slette informasjonskapslene.
> Les også: Den store veiledningen til informasjonskapsler
2. Prøv en annen nettleser – f.eks. Microsoft Edge
Ofte vises feilen bare i én nettleser selv om du har flere nettlesere installert på pc-en.
Så hvis du vanligvis bruker Google Chrome, kan du i stedet prøve Microsoft Edge, som allerede er installert i Windows.
3: Besøk Fordelssonen i inkognitomodus
Når du velger å åpne siden i inkognitomodus, går nettleseren utenom de informasjonskapslene som ellers kan forårsake problemer.
I Chrome åpner du et nytt inkognitovindu med hurtigtasten Ctrl + Shift + N eller ved å gå til nettlesermenyen.
I denne artikkelen kan du se hvordan du bruker inkognitomodus i Chrome, Edge og Firefox.
Har du fortsatt problemer?
Hvis disse tre løsningene ikke fungerer for deg, må du kontakte vår kundeserviceavdeling, som vil forsøke å hjelpe deg videre slik at du igjen kan logge på i Fordelssonen og laste ned programmer.
Du kan skrive til kundeservice på denne adressen: